O campanie electorală scurtă

Mă adresez în primul rând celor șapte oameni care-mi urmăresc blogul (printre care mă număr și eu), dar și celor 10-15 care ar putea să citească întâmplător acest articol.

După cum vedeți, sunt la fel de celebru și îndrăgit ca apa plată în Vaslui.

Tocmai am apărut în mai faimoasa decât mine emisiune iUmor și, pe lângă amenințările lui Cheloo, am primit două like-uri care mă lansează într-o campanie electorală extrem de scurtă și înverșunată.

Spre deosebire de candidații la primărie, care au 30 de zile să vă mintă, eu am la dispoziție doar 18 ore pentru a vă manipula și a vă convinge că merit votul vostru pentru a ajunge în finala emisiunii.

Vă promit, așadar: plăsuțe pline cu glume, un umor mai curat, mărirea postărilor amuzante pe pagina mea de Facebook cu 20 % și orice v-ați mai putea dori de la mine, cu mențiunea că sunt promisiuni electorale și trebuie tratate ca atare.

Cabinele de vot sunt deschise pe aplicația iUmor, disponibilă pe Google Play, până luni, 23 Mai, ora 16:00.

Dacă simți că n-ai ce face cu timpul tău, mă poți susține activ în campania electorală, schimbându-ți poza de profil și cover-ul FB cu pliantele electorale disponibile la finalul acestui articol, invitându-ți prietenii din listă la eventul Cosmin Bighei în finala iUmor  și instigându-i să mă voteze, dând share acestui articol, postând un filmuleț de suținere sau furând un telefon pentru a mă putea vota încă o dată.

Împreună pentru un umor mai bun și un Bighei mai celebru!

Bighei! Vorbe, nu fapte!

Mândru că sunt Bighei!

V O T E Z I    O K , V O T E Z I    B I G H E I !

old film projector with dramatic lighting

SHARE

voteaza!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

