Domnului Președinte

Domnule Iohannis,

Urmăresc cu atenție și îngrijorare ce faceți în ultima vreme.

Când am citit că i-ați decorat pe Stela Popescu și pe Florin Piersic am crezut că e un articol de pe Times New Roman. Dacă era așa, era  o glumă chiar bună. În realitate e cam trist.

Mi se pare sau ați început să promovați mediocritatea și prin fapte, nu doar prin vorbe, cum ați făcut-o recent într-o declarație heirupistă?

Chiar atât de plictisitor e jobul de președinte? Vă e dor să decorați case și v-ați gândit să decorați actori? N-ați putea decora țara cu niște spitale și autostrăzi?

Practic, prin votul meu, am contribuit puțin la faptul că Stela Popescu a fost decorată cu ordinul Steaua României? Nici nu știu, nici nu mă interesează ce e acest ordin, dar nu mi se pare în ordine. Mă aștept ca în curând să-i decorați cu diverse ordine și pe Fuego, Țociu, Palade sau alții care și-au adus „contribuția la prestigiul actului artistic și de cultură din România”, capitol la care poate stăm și mai prost decât la autostrăzile mai sus menționate.

Like-ul vi l-am luat, votul n-am cum. Aveți grijă de el.

Acestea fiind zise, vă urez succes și sper să vă urmăriți cu atenție și îngrijorare în oglindă.

 

Un fost fan, acum atent și îngrijorat

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

